Klant en kwaliteit staan bij WeMa Leisure centraal. Wij vinden het daarom ook erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn, maar vooral ook tevreden blijven. Binnen de recreatiesector zijn wij daarom al jaren een begrip waar wij trots op zijn!
Elke dag staat ons team voor jullie klaar. Van maandag tot zondag staan wij voor onze klant klaar. Wij begrijpen wanneer onze klant ons écht nodig heeft, en dan zijn wij er ook. Gemiddeld reageren wij binnen 30 minuten op jullie vragen.
Afgelopen jaren merken wij steeds vaker dat onze huidige klanten de overstap hebben gemaakt naar ons platform. Snelheid & gebruiksvriendelijkheid zijn één van de meest gekozen redenen waarom klanten voor ons platform kiezen.
Onze klanten kunnen op ons bouwen. Wanneer wij een functionaliteit nog niet bieden geven wij onze klanten het eerlijke verhaal. Kan deze functionaliteit gebruikt worden door meerdere parken? Mooi! Dan voegen wij dit toe aan onze doorontwikkeling.
Door onze native ontwikkeling kunnen wij gebruik maken van toepassingen op het apparaat, waaronder NFC & Bluetooth. Hybride leveranciers bieden deze mogelijkheden niet, waardoor verder digitaliseren vaak niet mogelijk is.